Willa Antałówka

adres
ul. Antałówka, Zakopane, małopolskie

O nas

Zachęcająca klimatem rodzinnego, góralskiego pensjonatu Willa Antałówka położona jest na zboczu góry o tej samej nazwie, w oddalonej nieco od gwaru i smogu centrum Zakopanego. Drewniany dom z duszą pozwala na dotarcie do Krupówek w pół godziny spacerem, mieści się też niedaleko stoków narciarskich, tras biegowych i szlaków pieszych – a więc blisko wszelkich atrakcji górskich, a jednocześnie zachowuje dla swoich gości niezbędne do odpoczynku ciszę i spokój. Liczący sobie ponad wiek drewniany dom Antałówki zbudowany został zgodnie z tradycjami góralskiej architektury. Stara się kontynuować tradycje mieszczącego się wcześniej w tym miejscu przez wiele lat pensjonatu Oczko. Drewniane ściany stworzone z wyjątkową pieczołowitością przez majstrów stolarstwa pięknie wkomponowują się w naturalne otoczenie willi, porośnięte zielenią, z widokami na Tatry. Każdy z pokoi oferowanych w Willi Antałówka pozwala na korzystanie w pełni z uroków otaczającego dom ogrodu, dzięki wyjściom na balkony lub taras, na którym chętnie korzystają ze słońca z widokiem na Giewont goście. Co najciekawsze, każdy z pokoi został także urządzony w nieco innym stylu, dzięki czemu nawet odwiedzając ponownie to miejsce, możemy znaleźć się w zupełnie innej przestrzeni. W urządzeniu pokoi wykorzystano naturalne materiały górskie, jak mszone płazy czy odkryte po renowacji, piękne drewno stropów. Każdy z pokoi ma osobną łazienkę, lodówkę, podstawowe naczynia do przyrządzania sobie gorących napoi, telewizję oraz dostęp do darmowego internetu. Goście Willi Antałówka mogą odpocząć we wspólnej przestrzeni urządzonej w przyziemiu, gdzie mieści się kącik zabaw dla dzieci, a także otwarty kominek, dający niepowtarzalny klimat wieczorami. Na zmęczone po całym dniu zjazdów ze stoków narciarskich lub wypraw górskich mięśnie czeka terapeutyczna sauna infrared umożliwiająca relaksujące odprężenie. Mieszcząca się niemal na szczycie zbocza Antałówki willa zapewnia dzięki temu swoim gościom niepowtarzalny widok na Zakopane i pasma górskie dookoła. Niedaleko Willi mieszczą się zabytkowe budynki tego typu: słynna Willa Witkiewiczówka należąca przed II wojną światową do rodziny Witkiewiczów czy Willa Pod Jedlami wpisana na listę stu architektonicznych cudów Polski, zamieszkiwana przez lata przez słynną rodzinę Pawlikowskich, mających niebagatelny wpływ na kształt polskiej kultury.

Ceny - informacja dodatkowa

oferujemy rodzaj liczba cena [PLN]
apartamenty4 osobowe1160-400/apartament
pokoje2 osobowe580-200/pokój
pokoje3 osobowe2120-300/pokój

W związku ze sprzedażą domu chcieliśmy Państwu serdecznie podziękować za skorzystanie z naszych usług.
Często to Państwo tworzyli tak miłą atmosferę w czasie pobytu u nas, co dawało nam wiele zadowolenia i satysfakcji z wykonywanej pracy.
Nowy właściciel będzie kontynuował wynajem pokoi. Obecnie nasz były już dom będzie się nazywał "Willa Antałówka".
Zapraszamy do korzystania z usług naszego następcy.
Pozdrawiamy wszystkich bardzo serdecznie Elżbieta i Ryszard
PS. Dalej kontynuujemy pobyty ze szkoleniem psów, tresurę. Otworzyliśmy hotel dla psów 20 km od Zakopanego, gdzie jadąc na wakacje będą Państwo mogli zostawić swojego pupila.

Pokoje

Oferujemy pokoje 2 i 3-osobowe oraz dwupokojowy apartament dla 4 osób. Wszystkie pokoje są z łazienkami i balkonami, z widokiem na góry. Wyposażenie obejmuje lodówkę, płaski TV, zestaw do herbaty, kubki. Goście mają możliwość korzystania z kuchenki mikrofalowej i bezpłatnego ekspresu do kawy.
Większość pokoi ma płazowe ściany z ozdobnymi mszeniami - wypełnieniami między drewnianymi belkami, przygotowanymi przez lokalnych rzemieślników.

Apartamenty

Większe rodziny mogą zamieszkać w dwupokojowym apartamencie, wyposażonym w dwa podwójne łóżka. Z tego apartamentu rozpozściera się piękny widok na szczyty Tatr.

Obiekt

Willa Antałówka oferuje komfortowe pokoje w drewnianym góralskim domu. W każdym pokoju zapewniamy zestaw do herbaty, bezpłatną wodę mineralną, lodówkę, płaski TV i odnowione łazienki. Do dyspozycji gości bezprzewodowy internet (Wi-Fi). Na terenie obiektu miejsca do parkowania na terenie ogrodzonej posesji. Na terenie obiektu także: altana ogrodowa, możliwość grillowania, a wiosną plac zabaw dla dzieci.
Zapraszamy rodziny z dziećmi - dla nich przygotowaliśmy łóżeczka, wanienkę dla niemowląt, krzesełko do karmienia, możliwość podgrzania pożywienia. W jadalni znajduje się kącik zabaw dla dzieci, tuż przy kolorowym świecie 700-litrowego akwarium.
Oferujemy pyszne śniadania oraz obiadokolacje, a także bezpłatne espresso i capuccino przez cały dzień.
Oferujemy domowe, lokalne przetwory, które możecie Państwo spróbować na miejscu i potem zabrać ze sobą do domu.

Atrakcje w obiekcie

Dla dzieci: plac zabaw, pokój zabaw.

Atrakcje w pobliżu

W najbliższym sąsiedztwie (300-400 m) znajdują się dwa wyciągi narciarskie (Bachledowy Wierch i Antałówka-Koziniec), trasy narciarstwa biegowego i rowerowe oraz widokowe miejsca spacerów. 900 m od Willi Antałówka znajduje się Aqua Park, a do Krupówek jest ok. 20 minut piechotą.

Gastronomia

Oferujemy śniadania w formie szwedzkiego stołu oraz obiadokolacje. Goście mogą cały dzień przygotować sobie kawę z ekspresu.

Położenie

Obiekt położony jest na górze Antałówka - 930 m n.p.m. (powyżej smogu nad centrum miasta), 200 m za willą Witkiewiczówka, 350 m do czterech wyciągów na Kozińcu, do Górnych Krupówek 15 minut spacerem (około 1300 m).

Atuty

Cicha i spokojna okolica idealna do wypoczynku z dala od miejskiego zgiełku, a jednocześnie tylko 15 minut do tętniącego życiem i gwarnego centrum Zakopanego. W pobliżu świetne tereny spacerowe bez zabudowań z piękną panoramą całych Tatr.

Atrybuty / atuty

pokoje dla niepalących
internet (w cenie)
parking
parking prywatny na miejscu (w cenie)
parking strzeżony
single

Ważne informacje

zameldowanie
możliwe od godziny 16:00 do 21:00.
wymeldowanie
możliwe od godziny 08:00 do 11:00

Zadowoleni klienci o nas

Byliśmy tam w Majówke 2015r z dwoma pieskami ,zdecydowanie polecamy ten Domek na wypoczynek,piękna okolica i Mili właściciele,polecamy wykupić pobyt ze sniadaniami Warto POLECAMY...
Lokalizacja,widoki,pokoje,jedzonko oraz ogólna atmosfera w Oczko 21 jest rewelacyjna:.Gospodarze bardzo mili a śniadania pyszne i wypasione .Jest to pierwsze miejsce w Zakopanem gdzie wracamy tam już kolejny raz i na pewno będą następne.Naprawdę wspaniała rodzinna atmosfera ,panująca w tym domu sprzyja 100% wypoczynkowi.Dom Państwa Eli i Ryszarda to dom z tzw.duszą.Gorąco polecamy.Magda i Jacek z Krakowa.
Miejsce przeurocze. Idealne żeby odpocząć od zgiełku dnia codziennego i naładować akumulatory. Właściciele cudowni. Serdeczni, ciepli ludzie, u których czujesz się jak w rodzinnym domu.Śniadania przepyszne, świeżutkie. Szkolenie psa dostosowane do potrzeb właścicieli i możliwości psa. Podczas naszego pobytu spotykaliśmy ludzi, którzy bywaj tam corocznie od kilku lat. Wcale im się nie dziwię. My też jedziemy do Oczka na następne wakacje.
Bardzo gorąco polecam. Wypoczynek gwarantowany. Gospodarze cudowni, serdeczni, w każdej sytuacji pomocni. Atmosfera jak w domu pełnym miłości. Psy przyjazne, nie stwarzające zagrożenia nawet dla malutkich dzieci pomimo ich ogromnego wzrostu. A pani Ela z naszą niespełna 3 miesięczną sunią Tiną dokonywała cudów. Z niesfornego psiaka zrobiła się psina posłuszna, wykonująca około 20 komend a to wszystko w krótkim czasie bo byliśmy tylko 7 dni. Bardzo żałuję, że nie mogłam być dłużej. Jeszcze raz bardzo polecam, na szkolenie psa tylko tu oraz na wspaniały wypoczynek. My na pewno tu jeszcze przyjedziemy jak będę mieć wolne
PRZEPRASZAMY INTERNAUTÓW, którzy zostali wprowadzeni w błąd, w związku z zamieszczeniem nieprawidłowego cennika Lato 2013. W Oczko 21 nigdy nie było ceny poniżej 40 zł od osoby, a do tego z kartą tatrzańską w cenie. Przepraszamy za pomyłkę!
Byliśmy w OCZKU tylko jeden dzień, mimo, ze rezerwacja obejmowała 7 dób. Niestety, byliśmy zmuszeni wracać z przyczyn losowych. Właściciele okazali się wyrozumiali i empatyczni; to fantastyczni ludzie, zrozumieli naszą sytuację i oddali wpłaconą kwotę bez cienia wątpliwości. Przyjemnie gościć u kogoś, kto roztacza wokół siebie życzliwą atmosferę. Wracamy do OCZKA w maju. To rewelacyjny pensjonat, ciepłe, czyste pokoje, doskonała lokalizacja, niedrogo. Śniadanko obfite i wyśmienite. Bajeczne widoki. Pozdrawiamy serdecznie właścicieli i dziękujemy.
Świetnie położony pensjonat, piękne widoki na góry i Zakopane. Zawsze uśmiechnięci i mili Gospodarze. Śniadanka bardzo dobre i na bogato.Profesjonalne szkolenie dla naszego pieska, który również był zadowolony z pobytu. Gorąco polecamy właścicielom czworonogów i nie tylko.
Wspaniali Gospodarze i świetna atmosfera.Szkolenie psa na najwyższym poziomie .Śniadania lepsze jak u Mamy:) Łatek tęskni za Estą .Szkoda,że byliśmy tak krótko. Polecamy wszystkim ,którzy chcą spędzić miły pobyt w Zakopanem. Pozdrawiamy, Magda, Błażej i Łatek
Jestem zachwycona pobytem w Oczku 21. Bardzo rodzinna atmosfera, przytulnie urządzone pokoje i piękne widoki to jeszcze nie wszystko. Indywidualne podejście Pani Eli do każdego psa, ogromne zaangażowanie i cierpliwość to dodatkowy atut pobytu w Oczku 21. Polecam wszystkim,a szczególnie tym którzy chcą aby posiadanie psa było naprawdę ogromna przyjemnością. Za wszystko bardzo dziękuję.
Bardzo miło wspominam pobyt w pensjonacie Oczko 21. Przemili właściciele + cudowny widok z balkonu na tatrzańskie szczyty. Moje dwa kundelki - Tobi i Tina uczestniczyły w trakcie pobytu w szkoleniu przeprowadzanym metodami pozytywnymi. Dzieki temu szkoleniu wiem, jakie błedy popełniam w komunikacji między mną a psami oraz w jaki sposób rozwiązywac napotykane w czasie spaceru problemy (np. agresję na widok innego psa). Poza tym szkoleniez psami miało dogodną formę - zajęcia odbywały się rano i późnym popołudniem, można więc było korzystac z atrakcji Zakopanego i pochodzic po górach.
Wczoraj wróciliśmy z Zakopanego i jesteśmy zachwyceni.Pobyt w Oczku 21 bardzo nam się podobał sympatyczne pokoje ładnie urządzone, czyste, zadbane i piękne widoki z balkonów, miła okolica.Właściciele bardzo mili, pomocni.Byliśmy po raz pierwszy i na pewno wrócimy do Oczka 21.Serdecznie pozdrawiamy Aneta,Adam i Jasio Kroc.
To nasz pierwszy pobyt w Zakopanym. Gospodarze bardzo mili,atmosfera która panuje w domu jest wspaniała. Lepiej niemogliśmy trafić jak OCZKO 21. Dzekujemy.... wróćimy napewno!!! Pozdrawiam MARTA I ŁUKASZ
Jestem zachwycona atmosfera swiateczna i sylwestrem.Swieta bardzo rodzinne, gospodarze dwoili sie i troili,aby sprostac wymaganiom 17 osob .Tradycyjna Wigilia i przemila czesc sylwestrowa - polecam , bo warto przyjechac i spedzic czas wsrod zyczliwych i sympatycznych ludzi. Juz zamowilam miejsca na Wielkanoc. Sciskam Ele i Rysia, a psy mocno przytulam .
Właściwie to dopiero wyjechałyśmy , ale najchętniej już wracałybyśmy do Zakopanego :) W dużej mierze przyczynił się do tego pobyt w Oczku.. :) Wspaniałe miejsce blisko centrum, ale w baaardzo spokojnej okolicy zdala od "szumu Krupówek". Jak ktoś wspomniał- przemiła Esna, ale i właściciele ;) Bardzo pomocni, uprzejmi, wspaniali ludzie! Zresztą nikt kto ma takie podejście do zwierząt nie może być złym człowiekiem :)) Pozdrawiamy
Wczoraj wróciliśmy i już nam brakuje Oczka oraz Zakopanego gdzie spędziliśmy wspaniały urlop.W Oczku było cudownie!Nie dość że spokój to do tego naprawdę wspaniali gospodarze! Bardzo mili i służący pomocą oraz świetny pies Esna bardzo przyjacielski względem dzieci! Wiemy ,bo byliśmy z 5,5 letnim synkiem i małemu bardzo się Esna podobała.Wspaniały widok z balkonu,piękne okolice oraz błoga cisza potrzebna dla wypoczynku.Pozdrawiamy gospodarzy!!!Znów tam pojedziemy!
Przyjeżdżamy tu odpoczywać od 18 lat! Bywaliśmy w czasie urlopu, po ciężkich operacjach i zawsze wracaliśmy do domu zadowoleni i szczęśliwi z nowymi siłami do życia, a oboje dobijamy już siedemdziesiątki! W tym roku wybieramy się znowu. Super atmosfera stworzona przez gospodarzy, super wyżywienie i piękne położenie stwarzają niepowtarzany klimat do odpoczynku! Co więcej, można tu również zorganizować nieduże konferencje, a gospodarze przygotują wszystko co potrzeba. Zachęcam do odwiedzenia naszej konferencyjnej strony: http://ics.upjs.sk/~semanisin/hereditarnia/index.php?fm=33 gdzie można zobaczyć znane widoki z okolicy Pensjonatu i zdjęcia z obrad w "Oczku21". Dziękujemy przemiłym gospodarzom. Wanda i Mietek, Zielonogórzanie.
Jestem zachwycona swietami i atmosfera , jaka panuje w Oczku.To moj drugi pobyt tutaj.Gospodarze przemili, jedzenie znakomite.To moja pierwsza Wielkanoc w Oczku,ale sadze ,ze nie ostatnia. Dziekujemy .
Kameralny pensjonat, pięknie położony na Antałówce, ze wspaniałymi widokami panoramy Tatr. Przemili gospodarze, życzliwi i otwarci na gości, ale nienarzucający się. Przyjeżdżam regularnie od prawie 20 lat i nie wyobrażam sobie innej bazy wypadowej w Tatry. Gorąco polecam!
Od wielu lat nasze miejsce w Zakopanem. Doskonała lokalizacja, Tatry na wyciągnięcie ręki, wyjątkowa, rodzinna atmosfera, najlepsza zupa grzybowa i pierogi z jagodami na świecie :)
Witam. Byliśmy pod koniec lipca w "Oczku". Bardzo miło wspominamy pobyt. Bardzo sympatyczni właściciele. W żaden sposób nie ingerowali, a gdy się ich potrzebowało zawsze ochoczo służyli pomocą. Pokoje tak jak na zdjęciu. Czyściutko, milutko, pachnąco. Jeśli się będziemy wybierać w góry, to na pewno tam. Naprawdę polecam...
Super pensjonat, wyjątkowe jedzenie a przede wszystkim przemiła obsługa. To recepta na dobry wypoczynek! Polecamy wszystkim!!!
Wspaniałe Święta , a to dzięki miłym gospodarzom willi Oczko 21. Atmosfera, warunki lokalowe, znakomita kuchnia , dobra lokalizacja. Można by jeszcze pisać wiele ochów i achów ale jest to już niepotrzene. Sprawdżce sami!!. Gorąco polecamy to miejsce gdzie zostaniecie napewno przyjęci z otwartymi ramionami przez p. Elę i p. Rysia. Zrobią wszystko żebyście czuli się dobrze i wyjechali zadowoleni , tak jak my. Pozdrawiamy. Ewa z Krakowa
Witam! Jeśli szukacie wyjątkowego miejsca do wypoczynku to szczerze polecamy ten pensjonat -jest czysto, wspaniałe jedzenie, piękne widoki a co najważniejsze świetni właściciele, którzy stwarzają wspaniałą domową atmosferę- nie znajdziecie jej nigdzie indziej!!!!! Naprawdę nie chce się wracać do codziennej szarej rzeczywistości!!!! :) Dziękujemy za wszystko i pozdrawiamy również gości, których tam poznaliśmy! :)
Dziękujemy za WSPANIAŁE ŚWIĘTA ! Czuliśmy się jak w domu, atmosfera, warunki, posiłki i przemilii GOSPODARZE. Polecamy wszystkim Oczko 21. Przy okazji pozdrawiam Bożenke, Anie, Benia i Szymka .
Dziękujemy za wspaniały pobyt widok prześliczny!!!!Śniadanie było przepyszne,gospodarze przecudowni a pies pszekochany!!!!Naprawde polecam to miejsce do wypoczynku a napewno sie spodoba juz niemogę sie doczekac kiedy znowu odwiedzę to miejsce pozdrawiam serdecznie
Pierwszy raz w Zakopanym,pierwszy w pensjonacie OCZKO 21 i strzał w 10-tkę.Wspaniałe widoki,spokojna dzielnica,pokoje schludne ,czyste(jest gdzie się uwalić po ciężkim chodzeniu po górach).No i najważniejsze BARDZO MILI GOSPODARZE !!.Przepyszne śniadanka w domowej atmosferze.Gdy tylko nadarzy się okazja na ponowny wyjazd do Zakopanego-Na pewno zawitamy do OCZKA 21.GORĄCO POLECAMY I POZDRAWIAMY !!Przemek oraz Iza z córką Julią z Poznania.
Cóż tu dużo mówić, czyściutko, przyjemnie, spokojnie same achy i ochy :)) Bardzo mili gospodarze, bardzo dobrze wychowane dzieci, zwierzęta - niesamowite pieszczochy :)) Wspaniały ośrodek za bardzo rozsądne pieniądze.POLECAMY wszystkim i Dziękujemy!
Polecamy wszystkim ten przemily domek z cudownymi ludzmi.Atmosfera super, gospodarze najmilsi pod sloncem, zwierzeta domowe kochane.Sciskamy szczegolnie kochana Esne!!! Jedzenie przepyszne, wszedzie czysciutko i domowo.Naprawde warto przyjezdzac , a co wazne powracac znowu. Zdjecia domu i pokoi oraz wszystkie opisy zgodne z rzeczywistoscia. Polecamy i bardzo dziekujemy!!!
Byliśmy w tym pensjonacie pierwszy raz ale na pewno nie ostatni. Caly domek polożony w pięknym miejscu , na górze co zmusza do wspaniałych spacerów do centrum. dzięki swjemu polożeniu widoki z okna przepiękne. Czyściutko, miło, gospodarze bardzo sympatyczni, pomocni w każdej sytuacji, atmosfera bardzo rodzinna a jedzenie doskonałe. Byliśmy z dziećmi i zarówno one jak i my dorośli jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu. Polecamy gorąco:))))
Jeszcze dobrze nie rozpkowani ale już chcemy podziekowac za fantastyczne Święta Wielkanocne! Miła rodzinna atmosfera a i jedzenie jak "u mamy":) Pokoje czyściutkie i przestronne, widoki zapierające dech. Napewno nie był to nasz ostatni pobyt u tak uczynnych i miłych gospodarzy!

Poszukiwane miejsca w okolicy

- Akademickie Centrum Rehabilitacji im. S. Jasińskiego w Zakopanem ~ 2.21 km
- Dolina nad Capkami ~ 2.28 km
- Kolej Linowo-Terenowa Gubałówka ~ 2.29 km
- Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc im. dr O. Sokołowskiego w Zakopanem ~ 2.42 km